هزینه ساخت سردخانه
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

برآورد دقیق هزینه احداث سردخانه

پارامترهای زیر برای انجام برآورد هزینه ساخت سردخانه مناسب خواهند بود:

طول، عرض، ارتفاع، نوع محصول، مقدار ورودی روزانه به سردخانه، مقدار خروجی روزانه از سردخانه، دمای محصول ورودی به سردخانه، دمای نگهداری محصول، حداکثر دمای شهر یا استان محل احداث، زمان مناسب جهت رسیدن از دمای ورودی به دمای نگهداری، مدل و ابعاد درب ورودی، موقعیت محل احداث سردخانه، نوع عایق کاری سقف، نوع عایق کاری دیوارها، نوع عایق کاری کف، لامپ‌های موجود افراد فعال در سردخانه، لیفتراک، دفعات باز و بسته شدن درب سردخانه.

انتخاب شرکت مناسب برای ایجاد سردخانه

همانطور که قبلاً به آن اشاره شد، شرکت‌های مختلفی در زمینه ایجاد سردخانه مشغول به فعالیت هستند؛  بنابراین ممکن است انتخاب بهترین شرکت ساخت سردخانه با پیچیدگی و سردرگمی همراه باشد. به همین دلیل در ادامه مواردی را بیان خواهیم کرد که می‌توانید در در هنگام انتخاب شرکت برای ایجاد سردخانه، آنها را در نظر داشته باشید:

  • رعایت نکات مهندسی در نصب و یونیت کردن تجهیزات
  • بازدیدهای دوره ای
  • گارانتی تجهیزات اصلی مثل کمپرسور، کندانسور، اواپراتور و تابلوی برق
  • استفاده از تجهیزات باکیفیت از برندهای معتبر
  • طراحی علمی و اصولی سردخانه
  • گارانتی کردن عملکرد کلی سردخانه
  • رفع عیوب در بازدیدهای دوره‌ای
  • انجام بازدیدهای اورژانسی و اضطراری برای سردخانه‌های حساس
  • ارائه خدمات پس از فروش

بنابراین در هنگام انتخاب یک شرکت، باید به تجربه و عملکرد قبلی آن در زمینه‌ ایجاد سردخانه توجه داشته باشید. دریافت خدمات مشاوره رایگان، نیز می‌تواند یکی از مزایا برای انتخاب شرکت‌ها باشد.

نتیجه گیری هزینه ساخت سردخانه

در این مطلب به انواع سردخانه و چگونگی انتخاب شرکت مناسب برای ساخت سردخانه اشاره کردیم. همچنین عوامل موثر بر قیمت سردخانه‌ نیز بیان شدند. به طور کلی هزینه ساخت سردخانه بسته به مواردی مانند ظرفیت نگهداری و اندازه سردخانه تغییر خواهد کرد.

به جز این موارد عوامل، دیگری نیز در هزینه ساخت سردخانه موثر خواهند بود؛ اما این موارد را می‌توان جزو مهم‌ترین عوامل موثر بر قیمت به شمار آورد. امیدواریم که با بهره‌گیری از این مطلب به خوبی بتوانید برای  ایجاد یک سردخانه بودجه لازم را  برآورد کرده و  با همکاری یک شرکت مناسب، کار ساخت را آغاز کنید.

 

 

http://webdesiger24.blog.ir/1399/07/21/%D8%AA%D9%86%D8%B8%DB%8C%D9%85-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-%D8%AA%D9%87%D9%88%DB%8C%D9%87-%D9%88-%D9%85%D8%B7%D8%A8%D9%88%D8%B9

 




:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir